Zmiany organizacyjne na moim blogu

 Witam wszystkich serdecznie. Moi Mili postanowiÅ‚am przeorganizować swojego  bloga, dawno mnie tu nie byÅ‚o, nie dlatego, że nic nie powstaje, ale to przez moje zÅ‚e samopoczucie. PowstaÅ‚o wiele prac tylko obecnie mamy podziaÅ‚ na trzy rodzaje sÄ… to nadal kolorowanki, od dwóch lat robiÄ™ różne prace metodÄ… decoupage i miaÅ‚am je dodawać wedÅ‚ug daty wykonania pomiÄ™dzy kolorowankami... Od 8 miesiÄ™cy mam kolejne sposoby ćwiczenia dÅ‚oni i nie tylko. SÄ… to obrazy na płótnie wykonane w metodzie maluj po numerach. PowstaÅ‚o kilka obrazów. Przez to że obecnie mamy trzy sposoby ćwiczeÅ„ moich dÅ‚oni postanowiÅ‚am że podzielÄ™ blog na poszczególne strony, na jednej bÄ™dÄ… nadal kolorowanki, na drugiej bÄ™dÄ™ od numery 1. podawaÅ‚a prace wykonane metodÄ… decoupage, a na trzeciej bÄ™dÄ… obrazy malowane. Mam nadziejÄ™, że spodobajÄ… siÄ™ Wam moje prace. Prace decoupage niektóre sÄ… na sprzedaż , inne już KtoÅ› zakupiÅ‚, niektóre byÅ‚y zrobione dla konkretnej osoby, ale i mogÄ™ zbierać konkretne zamówienia. Obrazy powstajÄ… w różnym terminie. obecnie mam dostÄ™pny jeden, nastÄ™pny jest już malowany. Gdyby KtoÅ› chciaÅ‚ zakupić to zapraszam do informacji na priv. Dochody ze sprzedaży przeznaczam na nowe materiaÅ‚y by robić kolejne prace i na moje leczenie. Obecnie potrzebuje Å›rodki na stelaż elektryczny  (na pilota) do łóżka rehabilitacyjnego. 

Wspierać mnie też można przekazujÄ…c darowiznÄ™ na  subkonto w fundacji Avalon

lub wysyłając sms na numer 75165 o treści POMOC7878

Na tej informacji dzis zakończę pisanie posta. w najbliższym czasie przeorganizuje blog i będziecie mogli sami zdecydować która strona Was interesuje lub co chcecie zobaczyć, ewentualnie będzie możliwe kupno bezpośrednie lub zamówienie. Zapraszam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

88.

nowe formy pracy

91.